Objednané zboží prostřednictvím e-shopu, které je skladem, odesíláme v nejbližším možném termínu zpravidla do tří dnů od obdržení objednávky. Objednávka je doručována prostřednictvím společností GlS a nebo prostřednictvím České pošty a to dle výběru Zákazníka při vyplňování objednávky.
Doprava a doručení objednávky zajišťované Českou Poštou v rámci ČR.
Jeden balík do 15 kg.
Služba BALÍK DO RUKY Cena zásilky 140 Kč s DPH za jeden balík
Služba BALÍK NA POŠTU Cena zásilky 130 Kč s DPH za jeden balík
Cena dobírky 36 kč s DPH se vztahuje na celkovou objednávku bez ohledu na množství balíku.
OBJEDNÁVKY SE SNAŽÍME EXPEDOVAT DO 12- 24 Hod (pracovní dny)
V případě vyšších nákladů na doručení zboží z důvodu vyšší hmotnosti, většího rozměru a pod. bude zákazník informován před odesláním objednávky.
Doprava a doručení objednávky zajišťované Přepravní společností GLS (General Logistics Systems Czech Republic s.r.o.) v rámci ČR.
Jeden balík do 10 kg.
Cena přepravného 110 Kč s DPH za jeden balík
Cena dobírky 36 Kč s DPH se vztahuje na celkovou objednávku bez ohledu na množství balíku.
V den objednávky bude zboží odesláno pouze v případě doručení objednávky do 8 hod.
V případě vyšších nákladů na doručení zboží z důvodu vyšší hmotnosti, většího rozměru a pod. bude zákazník informován před odesláním objednávky.
SLEVA PŘI NÁKUPU NAD 5 000 Kč
DOPRAVA JEDNOHO BALENÍ A CELKOVÁ DOBÍRKA ZDARMA
Slevy Vám budou zohledněny v konečné faktuře.
V případě nadměrné zásilky ať už rozměrově, nebo hmotnostně Vás budeme kontaktovat s návrhem na řešení individuální dopravy.
Zásilky do zahraničí budou účtovány dle nákladu účtovaných přepravní společností.
Cana zasílání zásilky do zahraničí bude stanovena po vytvoření objednávky a to dle ceníku přepravní společnosti pro zasílání do dané cílové země. Zákazník bude o této ceně informován před odesláním objednávky.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ
Vždy při přebírání doručované zásilky si důkladně prohlédněte obal, aby nebyl poškozen a pokud možno i obsah doručené zásilky. V případě poškození obalu doporučujeme vždy zkontrolovat obsah zásilky a to z důvodu případné reklamace na poškození zásilky během dopravy. V případě reklamace na dopravu požadujte od osoby která Vám zásilku doručila zpravidla od řidiče, aby s Vámi na místě sepsal reklamační protokol o poškození zásilky, kde bude uvedený rozsah poškození a pokud je to možné, tak pořiďte fotodokumentaci poškozené zásilky. Následně ihned kontaktujte dopravce o vzniklé škodě.
V případě České Pošty postupujte obdobně.
V případě poškození zásilky musí být nahlášení škodné události provedeno nejpozději následující pracovní den. Pokud dojde k zprodlení, tak nemusí být reklamace na poškození zásilky dopravcem uznána.