Menu
home Ostatní InformaceDoprava zboží / cena - informace "ZDE"

Doprava zboží / cena - informace "ZDE"

 

Doručení zboží a cena dopravy

Objednané zboží prostřednictvím e-shopu, které je skladem, odesíláme v nejbližším možném termínu zpravidla do tří dnů od obdržení objednávky. Objednávka je doručována prostřednictvím společností GlS a nebo prostřednictvím České pošty a to dle výběru Zákazníka při vyplňování objednávky. 

 

Doprava a doručení objednávky zajišťované Českou Poštou v rámci ČR.

Jeden balík do 15 kg. 

Služba  BALÍK DO RUKY     Cena zásilky 140 Kč s DPH za jeden balík

Služba  BALÍK NA POŠTU    Cena zásilky 130 Kč s DPH za jeden balík

Cena dobírky 36 kč s DPH se vztahuje na celkovou objednávku bez ohledu na množství balíku.

OBJEDNÁVKY SE SNAŽÍME EXPEDOVAT DO 12- 24 Hod (pracovní dny)

V případě vyšších nákladů na doručení zboží z důvodu vyšší hmotnosti, většího rozměru a pod. bude zákazník informován před odesláním objednávky.

 

Doprava a doručení objednávky zajišťované Přepravní společností GLS (General Logistics Systems Czech Republic s.r.o.) v rámci ČR.

 

Jeden balík do 10 kg. 

 

Cena přepravného 110 Kč s DPH za jeden balík

 

Cena dobírky 36 Kč s DPH se vztahuje na celkovou objednávku bez ohledu na množství balíku.

 

V den objednávky bude zboží odesláno pouze v případě doručení objednávky do 8 hod.

 

V případě vyšších nákladů na doručení zboží z důvodu vyšší hmotnosti, většího rozměru a pod. bude zákazník informován před odesláním objednávky.

 

 

SLEVA PŘI NÁKUPU NAD 5 000 Kč 

DOPRAVA JEDNOHO BALENÍ A CELKOVÁ DOBÍRKA ZDARMA 


Slevy Vám budou zohledněny v konečné faktuře.

V případě nadměrné zásilky ať už rozměrově, nebo hmotnostně Vás budeme kontaktovat s návrhem na řešení individuální dopravy.

 

Zásilky do zahraničí budou účtovány dle nákladu účtovaných přepravní společností.

Cana zasílání zásilky do zahraničí bude stanovena po vytvoření objednávky a to dle ceníku přepravní společnosti pro zasílání do dané cílové země. Zákazník bude o této ceně informován před odesláním objednávky.


DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

Vždy při přebírání doručované zásilky si důkladně prohlédněte obal, aby nebyl poškozen a pokud možno i obsah doručené zásilky. V případě poškození obalu doporučujeme vždy zkontrolovat obsah zásilky a to z důvodu případné reklamace na poškození zásilky během dopravy. V případě reklamace na dopravu požadujte od osoby která Vám zásilku doručila zpravidla od řidiče, aby s Vámi na místě sepsal reklamační protokol o poškození zásilky, kde bude uvedený rozsah poškození a pokud je to možné, tak pořiďte fotodokumentaci poškozené zásilky. Následně ihned kontaktujte dopravce o vzniklé škodě. 

V případě České Pošty postupujte obdobně. 

V případě poškození zásilky musí být nahlášení škodné události provedeno nejpozději následující pracovní den. Pokud dojde k zprodlení, tak nemusí být reklamace na poškození zásilky dopravcem uznána.

 

S požadavkem na případné informace se na nás obracejte prostřednictvím informačního formuláře adresovaného na adresu info@reznicke-potreby.cz, nebo prostřednictvím ostatních uvedených kontaktů.

 

Sledovat zásilky ČP  https://www.postaonline.cz/trackandtrace

          Česká pošta

 

 

 

Sledovat zásilky zajišťované společností GLS   https://gls-group.eu/CZ/cs/home